mandag den 22. august 2011

Justin Bieber!

Teenage Idol som pigerne skriger efter og drengene hader.

1.2.
3.

ALLE ved hvem Justin Bieber, selv dem som ikke vil indrømme det! Jeg må være ærlig og sige, jeg havde aldrig tænkt mig at blogge om ham, alle gør det nemlig. Men nu gør jeg det altså for pigerne som har skrevet til mig.

De føsrste tre billeder har hvert et nummer. Og på disse tre billeder kan man se Justins hår forandring og hvordan han bliver mere og mere moden.

Billed nummer 1: Den lille baby, baby, baby åhhh. Det første billed er sådan han så ud lige da han kom ud, ikke ud af skabet, men ud blandt de kendte. Jeg siger ikke at Justin er bøsse, bare fordi han ser lidt barnlig ud. Han er kun en lille dreng da han blev berømt, og sikkert ikke klar til alle de fans han har fået.

Billed nummer 2: Bedre. Han ser mere moden ud og mere en dreng jeg ville vende mig om på gaden efter, bare lige for at se en ekstra gang. IKKE FOR AT LØBE EFTER HAM! Hvem gør sådan noget, løbe efter en lækker dreng man ikke kender... Ikke mig, nej... Jeg går efter en lækker dreng, løber ikke. Det ville bare være underligt...

Billed nummer 3: Der er noget helt galt der. Hans øre! Klart at han har haft så meget hår, han skulle jo dække sine øre! Jeg er stået af toget. Efter denne haircut, er jeg ikke længere bare en lille fan. Jeg er IKKE for hård, men beklager Bibelivers eller hvad I nu hedder, han er nu blevet endnu en af de der Uhotte, Ulækkere og Usmarte Canadier!?

På de tre første billeder går Justin fra
Cute - Lækker - Ad



Justin Bieber har efter hånden mange foreskellige stemmer:

Justin Bieber - In Profile: Justin Bieber
Justin Biber var da lidt sød som lille... Justin lille bitte dreng!

Som I alle sammen nok ved er Justin Bieber sammen Selena Gomez og de har stadig fat i flammen, selvom det kan være hårdt nogle gange. Men tænk på jeres egne forhold, alle forhold har problemer, tænk på at jeres problemer kommer i bladene så ALLE kan læse det!

      


Jeg tror at Justin Bieber kan blive lidt træt at alt opmærksomheden fra... ALLE! Her kommer nogle billeder som viser at han nok ikke er helt tilfreds hele tiden:

Hurtigt snapshot, men han ser stadig sur ud. Lidt meget dårligt taget af Selena Gomez

De ser ikke utilfredse ud, men trætte, og med lyset at bedømme, så er der paeretzier over alt! Stakkels dem.

Sure, sure Justin. Selena er mere effektiv end ham, hun skjuler sit sure aansigt og virker derfor stadig sød.

Uhhhhhhh. BUSTED!!!! Pas nu på Justin, du er kendt, hvis du altså ikke vidste det??? Alt hvad du gør' bliver noteret!

Der er selvfølgelig meget mere om Justin Bieber, I ved, Fanen der smed en vandflaske i hovedet på ham!?
Lidt mere morderne version:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar